Going across the sea!

Busy Busy Busy

Halloo Allemaal!

Hoe gaat het daaro? Hierbij weer een nieuwe update uit Engeland. Het was heel erg druk de laatste week dus ik zal het proberen kort te houden.

Wink

Vorige week had ik veel 'coffeedates' met verschillende au pairs uit Esher (allemaal Duitsers). Ik heb met Selina afgesproken, zij is een Duitse au pair vlakbij mij en ze gaat ook naar dezelfde taalcursurs als ik, we hebben heel lang zitten kletsen over van alles en dat was erg gezellig. Ze heeft connecties van mensen die een flat hebben in Bath (hele mooie plaats in Engeland) dus nu zitten we na te denken om misschien een tripje te doen daarheen #excited!

Ook heb ik met Pia afgesproken (een andere Duitser) en hebben we gezellig gekletst, haar hostkindjes gaan naar dezelfde school als de mijne dus ik zie haar vaak. Voor de rest heb ik nog met Greta en een paar van haar vrienden afgesproken en had ik het druk met de English classes, waarvoor ik helaas ook huiswerk moet maken.

Ondertussen bleef er ook nog een vriendin van mijn hostmum slapen hier en hadden we vrijdagavond met haar en haar moeder, een zus van Zoe en haar vader een 'dinnerparty'. Het was gezellig alleen ik was helemaal kapot dus ik vond het wel lastig om al het Engels te volgen.

Ik heb gelukkig op zaterdag en zondag uit kunnen slapen dus dat was wel lekker. Op zaterdag ben ik met de Nederlandsjes naar London geweest naar Little Venice. We hebben daar op een bootje gelunched en dat was erg gezellig.

Zondag kwam Josine naar Esher en heb ik haar een beetje rondgeleid hier. We hebben met Leonie afgesproken (een Duitser die ik al eerder had ontmoet) en daarna zijn we met zn tweeën naar Pizza Express (leuk, goedkoop Italiaans restaurant die je hier overal hebt) gegaan.

Maandag had ik weer Engels cursus en dinsdag kwam Josine hier even en hebben we gelunched in een leuk eetcafeetje.

Gister was ook lekker druk, want toen ben ik naar een speciale Harvest Service in een kerk in Surbiton gegaan van de school van de oudste jongen. Dat was heel leuk want op die school zitten alleen maar jongens en ze gingen allemaal zingen in koren in hun uniform. Ze waren best goed en konden heel hoog zingen.
Later die middag heb ik een andere au pair (Nina, Duitser) ontmoet en we hebben heel gezellig gekletst. Toen daarna moest ik de jongste ophalen van school en hadden we een playdate bij Selina en haar hostchildren. Dat was lekker makkelijk, want de jongens konden zo lekker spelen terwijl wij pannenkoeken aan het bakken waren.

Zometeen heb ik weer Engels cursus en morgen ga ik weer met twee Duitsers afspreken en ondertussen moet ik ook nog mijn tas inpakken! Jaja, want zaterdag ga ik een weekje op vakantie met de Hostfamily! We gaan naar een groot huis in Isle of Wight. Dat is een heel mooi eilandje in het zuiden van de UK wat omgeven is met mooie stranden. Dus daar kijk ik wel naar uit

Laughing

Ik hoop dat je het gered hebt door dit lange verhaal en voor het geval je gewoon naar beneden gescrollt hebt: ik zal wel wat fotoos erop zetten om nog even in het kort te laten zien wat ik heb gedaan

Wink

Ik hoop met mijn volgende post alles te kunnen vertellen over Isle of Wight. En laat please ook horen hoe het daar met jullie gaat in de reacties!

Byyee,

Jeanne

Reacties

Reacties

Marjolein

Jaaaa een nieuw blog! Goed bezig Jeannetje!
Wat een avonturen allemaal! Klinkt alsof je het goed naar je zin hebt!

Hier ook alles goed ;)
Veel plezier dit weekend!!

Cocky en Henk

Leuk om weer te lezen Jeanne .
Fijn dat je je zo goed vermaakt daar , maar dat kan ook bijna niet anders zo dicht bij Londen ! Ook lekker om veel verschillende contacten te hebben met au pairs om ervaringen uit te wisselen ! Veel plezier op Wight met veel zonneschijn.
We kijken al weer uit naar de volgende blog . groetjes

Jeanne

Dankjewel! Groetjes terug daar!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active