Going across the sea!

Esher Update!

Hii Everybody!

Hoe gaat het daar met iedereen in Nederland? Kijken jullie alweer uit naar de volgende vakantie?

Hier in Engeland gaat het in ieder geval heel goed :) Ik heb al weer heel veel gedaan de laatste weken. Zo ben ik met de andere 3 NLse au pairs naar Sealife geweest in London. Dat was eigenlijk best wel leuk, het was een heel groot aquarium onder de grond met reuzenschilpadden, haaien, kwallen en nog veel meer. We zijn daar wel voor een paar uurtjes geweest. Daarna zijn we Southbank afgelopen en gingen we naar een soort festival waar ze een zweefmolen van 100 meter hoog hadden, ik en Josine gingen erin en konden al cirkelend de London eye met de Thames en de Big Ben zien. Later zijn we met zn vieren naar de Mac geweest op Waterloo en hebben daar lekker goedkoop gedinneerd. Want ja me geld gaat er snel doorheen hoor ;) Savonds bleef ik bij Josine slapen en hebben we tot 3 uur snachts met Donna uit Austalië zitten skypen. Dus de dag daarna besloten we maar niks te doen hebben we beetje British Bake off zitten kijken. Die avond ben ik met de oudste naar een Church Group in Esher voor kinderen van 9 tot 14 jaar geweest. Ik ging daar een beetje helpen met de spelletjes en activiteiten. Daar waren ze heel erg blij mee, ze zijn daar allemaal heel erg aardig en sociaal dus waarschijnlijk ga ik vanaf nu elke keer eens in de twee weken daarheen om te helpen en lol te maken.

De week erna had ik een aantal playdates met de jongste en die vrijdag ben ik met drie andere au pairs naar Kingston geweest. Kingston is een hele mooie stad aan de Thames vlakbij Esher. We hebben gelunched in het Jamie Oliver restaurant en dat was echt heerlijk. De 'epic brownie' daar zal ik niet gauw vergeten.

In het weekend heb ik zaterdag een beetje gechilld hier en zondag ben ik naar een au pair event gegaan in London wat heel leuk was. Ik heb heel wat mensen ontmoet en we zijn daarna met een groepje naar Camden Town gegaan. Ze hebben daar heel veel alternatieve winkels met allerlei spullen. Ook hadden ze een foodmarket wat niet normaal touristish was waar we crêpes en poffertjes konden eten. Ook heb ik daar Poundland ontdekt! De winkel waar alles 1 pond kost. Superhandig als je even een chocolade vooraad wil inslaan.

Voor de rest ben ik deze week op dinsdag met Josine naar Woking gegaan, waar ze een grote shopping mall hebben. Superleuk want doordeweeks is iedereen aan het werk en is het superrustig. Op donderdag heb ik flapjack en brownies gemaakt, want op vrijdag heb ik hier mijn hostmum geholpen met een coffee morning waarbij iedereen cakes maakte en het van elkaar kocht voor een goed doel. We hebben heel wat geld opgehaald.

Vandaag ga ik naar en hippiemarkt in London met allemaal oldtimers en andere gekkigheid. Morgen ga ik naar Bridget Jones' Baby... met twee Duitse au pairs dus dat word vast lachen ;)

Fijn weekend iedereen!!

Reacties

Reacties

Donna

Oeeh superleuk sjaan!! Veel plezier vandaag, maar ik ga nu lekker slapen;)
Xxx

Josine

Leukleuk :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active