Going across the sea!

The first dayy

29-08-2016 10.00 pm

Heeyy

nou mijn eerste dag in Engeland zit erop hoor! Ik krijg nu zelfs al de neiging om Engels te gaan typen????

Het gezin is echt heel gezellig en welcoming al vanaf het moment op het vliegveld dus dat is echt heel fijn. De jongetjes zijn ook superschattig en heel energiek en vrolijk. Ik zal me het komende jaar niet vervelen denk ik. ;) Vandaag was de hele familie nog vrij dus we zijn met zn allen naar een soort pluktuin geweest in een dorpje vlakbij. Het was als een soort supermarkt maar dan kon je al je groente en fruit gewoon zelf plukken. En daarna hebben we lekker gezwommen in het zwembad in de tuin. ze hebben echt een heel erg mooi en groot huis met een hele grote tuin, ik heb gewoon een eigen "vleugel" als au pair, dus ik voel me really fancy om nog even wat engelse termen er doorheen te gooien.

Het is wel even wennen in zoon nieuwe omgeving. Maar ook juist wel weer spannend, morgen gaan we naar hun oma en zaterdag ga ik met twee nederlandse au pairs en Josine naar London dus dat wordt sowieso heel erg gezellig.

Goodnicht!

Jeanne

Reacties

Reacties

Marjolein

Gelukkig goed naar je zin daar!! Was leuk om je weer even (weliswaar via skype) te zien!! :) Miss youu!

Donna

Oeeeh superleuk!! We moeten wel snel skypen hoor hahah;)
Veel plezier in ieder geval!
Cheerss:)

Jeanne

Sorry voor al die typfouten!! Hahah het was laat...

Josine

Heeii!
Leuk verhaaltje! Ook wij moeten nodig skypen!
Xxx

Marjolein

Grrrooeeppsssskkyyppee :) Hihiii Ik mis julliee!! Veel plezier morgen in London!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active